۵ پاسخ

به نام خدا ۲۴ ساعته😐😑

پسر من دوماهشه هر دو ساعت ۹۰ سی سی میدم

اخه بچهای من همش گشنه میمونن دکتر گفته ک زیلدی نده رفلاکس میگیرن

بچه‌ با بچه فرق داره من هر سه ساعت تا چهار ساعت ۹۰ تا میدم

باتوجه به سن و وزن دکترمیگه.اصلا به جدول شیر دهی نگاه نکن.بچه من دکترگفت تا روزی ۵۰۰ سی سی بده

سوال های مرتبط