۵ پاسخ

یادش بخیرمن ۳۸هفته۵روز زایمان کردم🥺

من 38 هفته 5 روز زایمان کردم

منم ۳۸ هفته و۶ روزم دوشنبه هفته بعد نوبت سزارینمه اصلا نمیدونم چه دردی برا زایمانه چه دردی عادیه 🤦‍♀️🤦‍♀️

شکمت چی سفت نمیشه باید هر دوتا داشته باشی

اره چرا ممکن نباشه اگه انقباض منظم داشته باشی

سوال های مرتبط