۳ پاسخ

من ازدیشب لین‌دردارو میکشم ولی هیچی

نه.استراحت کن شکمت رو هم گرم کن.
درد زایمان شدیده.کمردرد با درد زیر شکم و انقباضه

اگر منظم هس برو بیمارستان

سوال های مرتبط