۵ پاسخ

برو بیمارستان دکترم گفته اگه این علائمو داشتی حتما اطلاع بده برو بیمارستان

دقیقا منم بچه خودشو جمع میکنه انقباض دارم هر ده دقیقه ولی دردش قابل تحمله صبر کن هر ۳دقیقه شد برو بیمارستان عجله نکن

ببین انقباضاتت چقده ؟ایا شدتش بیشتر میشه یا نه و فاصله زمانیاش چه طوره .. اگر شدتش بیشتر و فاصله هاش کوتاه تر شد برو زایشگاه

اگه طاقت میاری فردا برو زایشگاه اگه نه امشب برو

زمان شو بنویس ببین چنده دقیقه یه باره

سوال های مرتبط

مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد