خانوما پودر بچه واسه نوازد دختر بد نیست ی وقتی؟؟

۵ پاسخ

میگن کلا پودر خوب نیست چه دختر چه پسر برا ریه ضرر داره بجاش پماد بخر

کلا پودر منسوخ شدع دیگ

مگه کجاش میزنی؟زیر گردن و زیربغلش باید بزنی

نباید مستقیم به بدنش بزنی بزن رو دستت بمال به دستت بعد بزن ب کشاله رانش
زیر بغلش
زیر گلوش

ب اونجاش نزن
پودر بچه ب زیر گردنش یا مثلا دست و پاش اگه خط میفته بعضی بچه ها تپلن دست و پاشون گوشتیه دو سه تا درز میفته اونارو پودر بزن یکم ک نسوزه
وگرنه جای هصوصی رو تزن ی وقت میره تو بدنش

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۵ ماهگی
مامان ایلیا و ایمان مامان ایلیا و ایمان ۳ ماهگی
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی