۶ پاسخ

۳۷/۵ ب بالا تب محسوب میشه
احتمالا دندونه

سلام احتمالا دندون باشه چون پسر منم همینجوری شده دو روزه تب میکنه سرش و کف و دست و پاش داغ تب سنج گذاشتم ۳۶ بود دو سه روز دارم بهش همین ک داغ میشه استامینوفن میدم خوب میشه ولی بی قراری نداره

شاید ویروس گرفته بین بچه ها خیلی شایع شده

دندوون عزیز

شاید دندونه

۳۷‌.۳تب میشه

سوال های مرتبط