۳۷/۵ ب بالا تب محسوب میشه
احتمالا دندونه
سلام احتمالا دندون باشه چون پسر منم همینجوری شده دو روزه تب میکنه سرش و کف و دست و پاش داغ تب سنج گذاشتم ۳۶ بود دو سه روز دارم بهش همین ک داغ میشه استامینوفن میدم خوب میشه ولی بی قراری نداره
شاید ویروس گرفته بین بچه ها خیلی شایع شده
دندوون عزیز
شاید دندونه
۳۷.۳تب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.