#فرزندپروری#گهواره#زایمان#کودک
💔💔💔

تصویر
۸ پاسخ

گوسفند قربونی کردین جوجه که قربونی نکردین بزنه زیر چادرش بره! اون همه آدم اونجا بودین هیشکی هیچی نگفت

اجی خدا خیلی بزرگو صبر بسیار داره امان از اون روز ک جواب چنین ادمایی رو بده من خودم ب‌چشمن دیدم و‌میبینم ک‌چ جوابی دارن‌. میدن ادمای ظالمو خود بین یجا گیر گردی زمین‌میفتن مگه میشه کسیو اذیت کنی و زور بگی و دل بشکونی راست راست روی کره ی زمین را بری 🤔محالاته اجی صبور باش خدا جای حق نشسته

اخه چجوری همه رو برداشت برد برا خودتم‌چیزی نزاشت واقعا نوبرشن اینا چجوری میتونه حداقل برا تو چیزی میزاشت چجوری شوهرت هیچی‌نگفت مادر برا خونم‌ چیزی بزار همه رو برد ک‌چیکار کنه خیلی رو میخواد این حرکت واقعا موندم

خودتون خریده بودین یا اونا؟؟؟
چرا همون موقع دعوا راه ننداختی؟

منم نمیدونم چرا گاهی خدا سکوت میکنه چرا چیزی نمیگه چرا حقمونو نمیگیره، بخدا چندروزه چشمم پر اشکه التماس خدا رو میکنم جواب نمیده

خدامادرتو رحمت کنه عزیزم نمیدونم چرا خدا نشسته خانواده شوهر ظلم میکنن و هیچکاری باهاشون نمیکنه منم از خیلی چیزا دارم میسوزم
چرا شوهرت کاری نکرد؟اونم طرف اوناس؟

خدایا بهت صبر بده با همچین مادرشوهری

وای که اگه بدونید خدا چقدر مکاره....
بسپارشون به خود خدا
رها کن
خشمتو بپذیر ، بنویس، اتیشش بزن، گریه هاتو بکن، برو یجا داد بزن جیغ بزن ، برگه پاره کن
یجوری خشمتو خالی کن و تمومش کن، از اون به بعد دیگه هیچی نگو فقط بسپار به خدا
ببین خدا چطوری همه چیزو درست میکنه

سوال های مرتبط