#فرزندپروری # بارداری # کودک

تصویر
۴ پاسخ

من از اول ج ن گ اوکی بودم ی چند روز شبا اومدم گهواره انقددددر حالم بد میشد انقدر استرس میگرفتم فقط گریه میکردم واقعا تاثیر داره روی آدم من تا قبل این اینجوری نمیترسیدم

همه چی بستن هر جارو هم میزنن تلویزیون نمیگه واقعا موندیم کجا باید از هم خبر بگیریم

من مخالف حرفاتون نیستم ولی هیج جا دیگه اطلاعی از شهرا دیگه نمیزارن فقط اینجا میتونیم از حال هم وطنامون خبر دار بشیم

من دوس دارم خبرا رو بدونم و از چیزی بدم بیاد رد مبکنم

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۳ سالگی
مامان لیموشیرین🍋👦🏻 مامان لیموشیرین🍋👦🏻 ۲ سالگی