۸ پاسخ

نمیدانم اطلاعی ندارم فعلا ک ایران موج جدید حملاتشو زد
لاوان ویه شهرک صنعتی ام انفجار رخ داده اگ نگن گاز منفجر شده...
حس خاصی ندارم حوصله بحث یعنی ندارم میان هزارتا انگ میچسبونن
درنتیجه باید بشینیم ببینیم عروسک خیمه شب بازی سیستمداران ک شدیم چ خوابی دیدن برامون

حالا دو هفته برو خونت زنگ تفریح داده

حالا که آتش بس شده باد و طوفان ولمون نمیکنه چه بدبختی داریما

من که فعلا میرم خونه م تا ببینم چی پیش میاد

اینا که میگفتن ما اتش بس نمیکنیم تا دیگه اون حمله به سرش نزنه چیشد پس چرا اتش بس کردن 😅

نوشته ک کلی تجهیزات رزمی داره میاره تو خاورمیانه .....نمیدونم چی بگم

منک برگشتم خونه تا ببینیم چی میشه

حالا برو خونت تا ببینیم‌چی میشه دوهفته ام دوهفتس خونت باشی .من قبل اتش بس دیگه اومدم خونم

سوال های مرتبط

مامان ماهین🎀 مامان ماهین🎀 ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی