من نبرم امسال چون پسرم ۵ اردیبهشت ۱۰۰۰ روزه میشه اونوقت میبرم عکس هزار روزگی
شاید امروز ببرم، صبح خواستم ببرم نشد
ن امسال نبردم☹️
منم قرار بود ببرم جنگ شد كنسل كردم ان شاءالله بعد عيد اوضاع اوكى بشه حتما ميبرمش
نه دخترا
ان شاالله بعد جنگ
من هر تولد میبرم بقیشو ک با گوشی میگیرم
من تولد ش ا بردم تابستون بود
نه من فقط تولد ب تولد میبرم
من پسرمو تاحالا آتلیه نبردم همش عسکای گوشیمو چاپ کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.