#نی نی#کودک#مادر#بچه#بارداری#شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

منم هر چند وقت اینجوری میشم مال منم فقط یه جا در میاد همیشه

وای منم دارم من از بارداری ک میرفتم معاینه توی زایشگاه از,اونجا ب بعد زدم نمیدونم چیه

باید دکتر برید چون فقط همون یه نقطه درمیاد خطرناکه

وای انقد درد داره اون دونه لامصب قبلا‌شدم

مال منم همینطور میاد میره
قبلا درد داشت پماد زدم رف الان درد ندارع اصلا

با چی شِیو میکنی موهای زائد؟؟ من هر موقع یک ژیلت ۲،۳ بار استفاده کنم اینطور میشه

من رو واژنمه😂😂😂😂😂 ب قران‌ دوماهی میشه هی در میاد هی میره اندازه کله ادم بزرگ‌میشه اعصابم خورده چرا ایطوری شده

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۲ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۲ سالگی