#نی نی#کودک#بچه#مادر#بارداری#شیرخشک

تصویر
۷ پاسخ

اره برخلاف اینکه هی میگن ایران برنده شده و امریکا ابروش رفته و.... قشنگ معلومه مسولین زد و بند کردن با امریکا، تنگه هرمز رو خیلی شیک و مجلسی باز کردن😐

او.را.نیوم. رو تحویل دادن تنگ.ه رو باز کردن چه برنده شدنی توا.فق شده ما خبر نداریم

فقط میخواستن عید مارو زهرمار کنن

منی که فکر میکردم جنگ هنوز ادامه داره 😂😂😂

به نظرتون اسر ائیل ول میکنه؟ دو ساله داره می‌جنگه که اینا اورانیوم تحویل بدن و بای بای؟!هر کی رود خانه خود؟؟؟
این حجم از حماقت این حک..ومت در تاریخ این مملکت برای همیشه به عنوان این مضحکه ثبت میشه.

خداکنه دیگه جنگ نشه واقعا خسته شدیم از این وضع

انشالله دیگه تمومه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۲ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۲ سالگی