#بارداری#کودک#بچه#فرزند#فرزندپروری#مادرانه#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

تری ونتی انسان نماهایی که نمیشه رو وراجی هاشون حساب باز کرد دیوانه هستن هر لحظه یه تصمیمی میگیرن

منم خوشبین نیستم اصلا
تهران خبری نیست فعلا

اون دفعه مگه وسط مذاکره نبودیم که جنگ شروع کردن ، ازشون هیچی بعید نیس

خدا میدونه فقط خودش بهمون رحم کنه دوباره استرس جنگ رو‌نمیتونیم بکشیم صداهای جنگنده ر و تصور میکنیم هم وحشتناکه

فعلا خبری نیست ولی من دیدم تو خبرا کلی تجهیزات و هواپیما و ناو جدید داره میاره ول کلی هم از دیروز آورده تو امارات شدید میترسم قلبم درد میکنه بهش فکر میکنم... دوباره از اول جنگ..

من اصلا امیدی ب 🔥 بس ندارم حسم میگ میزنه باز چون شرطا هم قبول نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان ماهین🎀 مامان ماهین🎀 ۳ سالگی
مامان مهدی وامیرعلی🌱 مامان مهدی وامیرعلی🌱 ۳ سالگی
مامان ایلیا🥹♥️ مامان ایلیا🥹♥️ ۳ سالگی