چرا وزن هم میده عزیزم
برای اینکه مقوی بشه، بجای شکر از شیره خدما یا انگور یا... استفاده کن
ببین داخلش هم شیره انگور بزن هم خامه یا کره
چرا خوبه فقط میتونی داخلش پودر مغزیجات و سنجدم برنی
یکی میشه توضیح بده چجوری شیربرنج درست میشه
توش خامه بریز که وزن دهی بیشتری داشته باشه پودر بادام یا مغز هم میتونی یکم بریزی
ما شکر نمبریزیم با شیره ی انگور میخوریم خیلیم مقویه
بنظرم اصلن مقوی نیست مگر اینکه شکر نزنی و شیره بریزی یا خرما،پودر پسته و بادام بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.