۱۱ پاسخ

به من دکتر گفت بعد دوماه بعد از دوتا پریودیت میتونی اقدام کنی

چون سه قلو بودی بالای۶ماه

یه سر برو پیش دکتر شجاعی

در صورتی که دوستم بعد از هفت ماه دوباره باردار شد

یک سال

1سال

دیشب دکتر بودم گفت سر ۴۰روزم مورد داشتیم ولی توصیه نمیشه

منم از دست دادم

بعد از ۶ ماه

2 سال

فاطی به بدنت حالا باید استراحت بدی
به اینا فکر نکن فعلا

سوال های مرتبط

درانتظارلطف خدا درانتظارلطف خدا قصد بارداری