۴ پاسخ

فداتشم قشنگم همچنین تو هم 🍓♥️🎈🌶

قوربونت برم انشالله هر چی خدا بخاد اون بد نمیخاد هیچوقت حالا هم برو استراحت کن نی نی نوازش کن و حرف بزن بهش ارامش بده

طبیعه احتمالا لانه گزینی با موفقیت انجام شده بیشتر از دو روز نباید باشه این لکه هاااا ...بعد خودت از داروخانه شیاف پروژسترون ۴۰۰ بگیر و استفاده کن مقعد استفاده کن نه واژن

عزیزم برو دکتر بهت شیاف پروژسترون ۴۰۰میده
استراحت کن و از توالت فرنگی استفاده کن تا وقتی میری سونو

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری