توی سونوی قلب رفتی بهت گفت هماتوم داری؟!
من لکه بینی داشتم رفتم یه دکتر اونقد به درد نخور بود گفت شیاف بزن اگه بخواد سقط بشه سقط میشه اگه نشه هم نمیشه خاک تو سر به جا دلداری دادنش اینو گفت شیاف رو خودم شب تا صبح استفاده کردم بعد دکتر دیکه رفتم آمپول داد زود خوب شدم
من ۹ روز لکه بینی داشتم تو هفته ۸ و ۹..خوب میشی ولی دکتر برو
من از هفتهی ۶ داشتم ، ده روز میکشید خوب میشد باز دوباره شروع میشد اسیر شده بودم دیگه، استراحت زیاد داشتم از ترس دیگه نه غذا درست کردم نه بیرون رفتم نه رابطه داشتم، سرویس هم فقط فرنگی، از کاناپه تا سرویس فقط تورفت و آمد بودم ، خداروشکر دو روز قبل سونوی انتی رفع شد کامل
من هفته 9داشتم 3روز کشید
آمپول بزن اگه با شیاف قطع نشده استراحت مطلق کن تا خوب بشه
من هفته های هستم و هشتم بودم لکه بینی داشتم یکی دوهفته شیاف استفاده کردم استراحت هم کردم خوب شدم . ولی لکه بینی من بخاطر نزدیکی بود ک نباید انجام میدادم.
منم همینم الان 8 روزه استفاده میکنم دکتر گف تا شیاف ها تموم شه اونم قط میشه گف نگران نباشم و فقط استراحت کنم
لطفا هرکسی تجربه ای داره بگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.