کیا بیمارستان سوم شعبان زایمان کردن؟بیاید یکم راجبش حرف بزنیم 🥲

۲ پاسخ

هزینش خیلی معقوله اینجور که من شنیدم و ماماهای همراه تو تهران خیلی باهاش قرار داد دارن و خیلیا ازش راضین

خصوصیه؟ هزینش رو گفته چقد ؟

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان ۶ ماهگی