بیمارستان سوم شعبان گسی رفته واسه زایمان؟

۵ پاسخ

یه بلاگر اونحا زایمان کرده بود خیلیییی راضی بود گفت ۴۰ تومن هزینه سزارین ۱۰ تومنم اتاق خصوصی ۲ تومنم پمپ درد شده

من شنیدم بیمارستان خوبیه

واسه زایمان بیمارستان خوبیه

کیه دکترت؟

کدومه اسمش؟

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد