۳ پاسخ

اره عزیزم دو سال پیش اونجا بودم عالی بود

منم بیمارستان سوم شعبان زایمان میکنم دکترم اونجا قرارداد دارع

من چندسال پیش زایمان کردم
خوب بود همه چیش اینبارم میرم همونجا برا زایمان
البته من زایمان طبیعی بودم

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد