سلام مامانی امشب هیئت میرید

تصویر
۵ پاسخ

نه ...

رفتیم
اومدیم

نه نمیرم شهر ما خیلی سرده با بچه نمیشه رفت

نوچ حسش نی

ن امروز از ۳تا۵ هیئت رفتم دیگه
ظرفیت بیرون بودنم تکمیلع
پسری هم الان خوابید
تا صبح بریم روستامون مراسم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان 🎀🍒❤️ مامان 🎀🍒❤️ ۲ سالگی
مامان دایان مامان دایان ۲ سالگی