شما تو شیردهی سالاد کلم خوردین؟

۵ پاسخ

من خوردم زیاد هم خوردم ولی خب جانا اوکی بود دل درد و کولیک اینا نداشت

نه من نمیخورم نفاخه

خیلی نفاخه سالاد کلم؛کم بخور

اره فقط یه ماه و نیم اول سیر و پیاز خام نخوردم دیگ همه چی میخورم

من همه چی جز لبنیات و ترشی میخورم

سوال های مرتبط

مامان کوهیار مامان کوهیار ۱۶ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی