۶ پاسخ

بله
چرا نشه؟

من میخورم هیچی هم نشد کم کم بخور بذار بچه عادت کنه

سالاد الویه و سالاد ماکارانی سس دارن بهتره بخوری کم

آره بخور

سیب زمینی نفاخه

من خوردم..ولی یخورده بچه من اذیت شد واسه نفخش

سوال های مرتبط

مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان ملورین👧🏻🩷 مامان ملورین👧🏻🩷 ۱۳ ماهگی
مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 مامان 𝑺𝒂𝒎𝒆𝒏🌱 ۱۵ ماهگی