۵ پاسخ

آب جوش نبات با کمی زنجبیل بخور روش

الویه خیلیییییییییی سرده

چون سرده نفخ داره.بعدش حتما عرق نعنابخور یا نبات داغ بخور

کلا سیب زمینی و کالباس نفاخ و زود روی بچه تاثیر میزاره

خیلی سرده
برای همینه

سوال های مرتبط