دختراااا چرا پسرم هنوز نمیتونه بشینه؟

۴ پاسخ

چون هنوز کوچیکه😐
منم بچم نمیشینه

پسر منو خودم تمرینش دادم کم کم داره میشینه

تو بغلت ک میشینه؟کم کم بنشونش عیب نداره میگن ۷ ۸ ماهگی بهتره بشینه
البته دختر خودم میشینه از اولشم همش تو بغلم نشسته بود🤦‍♀️🤦‍♀️
همونجوری ک تو بغلته پاهاتو باز کن بزارش بین پاهات کم کم میشینه

باید باهاش تمرین کنید. با تیکه امتحان کنید من با پسرم یک ماه تمرین کردم

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱۳ ماهگی
مامان ناز نازی 🐣🤍✨ مامان ناز نازی 🐣🤍✨ ۹ ماهگی