۷ پاسخ

من میگرنم عود میکنه با هیچ مسکنی خوب نمیشم بالامیارم فشارم میره بالا باید برم سرم یا آمپول بزنم

من همش سر درد میگیرم

منننن

منم میخوام بشم سردردم

من حتی مادرم ارثیه

تا میتونی مایعات بخور

من
از کم آبی

سوال های مرتبط