۴ پاسخ

دخترمنم امشب همینطوری شده الان رفتم براش کوریزان گرفتم تازه بهش دادم الان دارم‌میخوابونم ان شاءالله که زودی خوب بشن

پسرمنم همینجوریه حتما بازویروسه

اره سرش سنگینه اگه تونستی اب جوش بیار باهم برید زیر پتو یکم نفس بکشه ریش بازشه بینش بازشه برا سرشم خوبه فقط مواظب باش نسوزه خدایی نکرده

سر درد ماله تب طبیعیه استا یا پروفن بده بهش اگر سرفه داره کو آموکسی هر ۸ساعت بده

سوال های مرتبط