۴ پاسخ

اوه ۶ماهه 😭

من که روانی شدم بخدا روح و روانم خسته س
حالم از خودم بهم میخوره این قدر عصبی شدم
خیلی ادییت میکنه یکسره درحا ل گاز گرفتن منه

چیکار کنم 😭

بچه من هنوزم در نیاورده

سوال های مرتبط

مامان 🍒𝓭𝓸𝓷𝔂𝓪🍒 مامان 🍒𝓭𝓸𝓷𝔂𝓪🍒 ۱ سالگی
مامان میکائیل❤️ مامان میکائیل❤️ ۲ سالگی