بخور کاچی تو بزار بیاد خونت
خیلی خوبه ک خونت زیاده همه خون کثیف میاد من ک اصلا تو پریود ی هیچ خون ندارم
یه کم بخور اگه دیدی خونت زیاد شد نخور
کاچی خون ریزی رو بیشتر میکنه اونم این کاچی ک همش روغنه
شیربادامم خوبسا
آره عزیزم خیلیییی خوبه کاچی ...منم الان نزدیک شش ماه پری نشدم .دو روزه ولی کمر و پاهام درد میکنه ترشح سفید و بی رنگ دارم ولی چیز دیگه ای نیس گاهی هم.نسبت ب بو ها حساس میشم حالم بد میشه نمیدونم حالا میخام مریض بشم یا خبریه 😓😓هر چی هست خیره انشالله
منقبلا پریود میشدم کاچی شیره اینا میخوردم خونریزیمزیاد میشد اما خب قوتم داشت انرژیم بر میگشت
یکم گوشت کباب کن یا قیمه شوربا بپز بخور
عشقم کاچی خونریزیتو بیشتر میکنه
کاچیک بدترت میکنه
خونریزی و بیشتر نمیکنه عزیزم منم لکه ببینیم قطع نشده بعد زایمان ادامه داره
امیدوارم بهتر باشی عزیز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.