۱۳ پاسخ

من آپتامیل میدم
البته چون حساسیت به پروتئین گاوی داره HA1 میخوره

من ازاول نان دادم هنوزم میدم

مارک کالسکه تون چیه

سوپرامیل خیلی خوشمزس

پسر منم دیگ ببلاک نخورد

منم ببلاگ میدم نمیخورم دیگه شیرخشک نمیدم یکونیم ماه هم شیرخودمومیدم دیگه بعدش غذا بیفته

آپتامیل پرونوترا بده

آپتامیل میدادم دستشویی نمیکرد دکتر گفت گیگوز این خوبه

من گیگوز میدم دکترش گفت . اول نان میدادم یبوست و دل‌درد میشد

اپتامیل میدادم دیگه نخورد بعد سوپرامیل گرفتم اونم به زور میخورد
الان سمیلاک میدم بهتر میخوره ولی بازم کلا مشتاق شیر خشک نیست

نمیدونم ولی بعضی بچه ها کلن دیگه شیشه رو پس میزنن

من بیومیل میدمش میخوره

آپتامیل رو امتحان کن

من نان کامفورت میدم

سوال های مرتبط