۴ پاسخ

ن بالا نیست من ۹ روز عقب افتاده بود رفتم ۳۸۰ بود

عزیزم قبل اینه بری آزمایش بیبی چک زدی ؟

برو سونو بده

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط