۴ پاسخ

ترجیحا بزار دکتر تشخیص بده ک چی بدی
ممکنه بچه حساسیت یا ریفلاکس داشته باشه

منم ابتامیل میدم راضی ام کمکی میدم

من به دخترم نان یک میدم از وقتی که به دنیا اومد خوبه خداروشکر وزن هم گرفت

من اپتامیل میدم راضیم عزیزم

سوال های مرتبط