۵ پاسخ

مال من ازاولش اشک داشت

دوماهگی

3 ماهگی وقتی ختنه شد اشکش اومد

دخمل من از اول اشک داشت

بچه من ک موقعی ک به دنیا اومد گریه میکرد اشک هاش شر شری بود😄😄😄

سوال های مرتبط

مامان پناه خانم👧🏻♥️ مامان پناه خانم👧🏻♥️ ۶ ماهگی
مامان ملیکا🎀🍓 مامان ملیکا🎀🍓 ۴ ماهگی
مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی