عرق نعنا و ساقه طلایی و اینا منو بدتر میکرد...امپرازول ۲۰ دکتر بمن داد هر روز صبح ناشتا نیم ساعت قبل صبحانه میخوردم عالی بود...البته بادوم درختی هم شنیدم ک میگن خوبه
بارداری من چی بگم باردار نیستم اسید معده بالاس تو بارداری هم همین بودم
ببین من قبل خواب یک لیوان شیر میخوردم انقدر عالی بود تمام سوزش های معده م خوب میشد
من نمیدونم چی خوبش میکنه ولی تا جایی که من میدونم عرق نعنا اسید معده رو بدتر میکنه برای مشکلای دیگه ی معده خوبه
بیسکوئیت ساقه طلایی عالیه کلا کنارت باشه
من فاموتیدین و عرق نعنا میخورم
نه متاسفانه راه حلی نیست من معدم و دندونام داغون شد تو حاملگی فقط سعی کن گرسنه نمونی و چیزای اسیدی و نفاخ نخوری
فشارتونروچکمیکنینبالانیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.