کیا به خاطر وزن بچشون سزارین اجباری شدن؟

۲ پاسخ

من ،چون هم وزن خودم خودم بالاس هم نینیم،اول هفته ی ۳۷وزنش ۳/۸۰۰بود
قند هم ندارم اصلا

من احتمال۷۵درصد بشم
قند دارم

سوال های مرتبط

مامان Ayhan🩵🧸 مامان Ayhan🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آرتا و تو دلي💙 مامان آقا آرتا و تو دلي💙 ۱۴ ماهگی