چرا میخوای بخوری؟ دارو سر خود نخور عزیزم... چون ما که نمیدونیم ممکنه چه عوارضی داشته باشه
نه فنازوپریدین خیلی قوی هست مخصوص عفونت ادراریه وشدیدا معدتوبهم میریزه باعث تهوع واسیدمیشه
ازدکترت بپرس ولی فکرنکنم بشه استفاده کرد
به دکترت باید بگی عزیمسر خود نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.