خانوما
از این قرص میتونم بخورممم!!!

تصویر
۳ پاسخ

چرا میخوای بخوری؟ دارو سر خود نخور عزیزم... چون ما که نمیدونیم ممکنه چه عوارضی داشته باشه

نه فنازوپریدین خیلی قوی هست مخصوص عفونت ادراریه وشدیدا معدتوبهم میریزه باعث تهوع واسیدمیشه
ازدکترت بپرس ولی فکرنکنم بشه استفاده کرد

به دکترت باید بگی عزیم‌سر خود نخور

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی
مامان سالار مامان سالار ۱۰ ماهگی
مامان مینی میم مامان مینی میم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 مامان پناه🩷 و پاشا🩵🧿 ۵ ماهگی