توی شیردهی حلیم میخورین؟
فرزندپروری

۸ پاسخ

اره من خوردم دارچین بزن

من خوردم یک بلایی سر خودم و بچم اومد دیگه عمرا بخورم. ترش کردم اونم داغون شد اینقدر بالا اورد

آره من از همون اول همه چی میخوردم بچم عادت کرد

اره خوردم عزیزم

نه
روز بعد زایمان ، یکی دو قاشق خوردم پرستار دعوام کرد که نفخ داره نباید بخوری

ارههه

اره نوش جون

اره اتفاقا خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان گرشا مامان گرشا ۱۱ ماهگی
مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب مامان اﺑﺭاﻫﻳﻣ🧸اﺩﻳب ۴ ماهگی
مامان گندم خانم مامان گندم خانم ۱۶ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۵ ماهگی
مامان سید تیام مامان سید تیام ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی