۱۷ پاسخ

باید بیداریش کنی

تا یک هفته باید دوساعت یکبار بیدارش کنی فشارش تو خواب میفته

هر ۲ ساعت خودت باید بیدارش کنی شیر بدی بهش عزیزم

دخترمن چون زردی داشت بیدار نمیشد همسرم هر دوساعت کف پاش ضربه میزد یبار خیلی محکم زد چقدر گریه کرد🥲

باید نزاری بیشتر ۳ساعت بشه حتما تا دوهفنگی باید بدی زودتر اینطوری قندش می افته حداقل یکمی شیر با قطره چکان وقتی خوابه بریز توی دهنش کم کم خودش میخوره بعدش بزار بیدار بشه
اگرم پوشکو عوض کنی معمولا بیدار میشه

باید ب روش پرستارا عمل کنی البته اگه دلشو داری.با انگشت اشارت یه ضربه بزن کف پاش.مثل وقتیکه میخای تیله رو بزنی👌اینجوری.گریه میفته بیدار میشه

بزور هم که شده هر دو الی ۳ ساعت بیدار کن شیرش بده.
بیشتر از ۴ ساعت بمونه ممکنه قندش تو خواب بیفته. ینی از گشنگی تو خواب از حال بره.
اوایل بدنیا اومدن نوزاد تو خواب عمیق میره ،نوزاد منم اینطور بود ولی هرجور که شده بیدارش کن

بچه منم بیدار نمیشه ولی من هر سه ساعت ب زور بیدار میکنم ب کف پاهاش ضربه بزن دستاشو و پشتشو ماساژ بده تو نت نگاه کن همه روش‌ها رو برو تا بیشتر از۳ ساعت نشه

نه ازهردوساعت بهش شیربده

وای بچه اول منم اینطوری بود دق میداد منو🥲باید گوشی میذاشتم روساعت ک نمونم خاب ..خودش اصلا بیدار نمیشد برا شیر🥲

بچه من خواب من بیدارش نمیکنم فقط شیر دهنش میدم زود بخوره

بایدبیدارش کنی

سعی کن بیدارش کنی
کف پاهاشو ضربه بزن بینیشو بگیر صورتشو با دستت تر کن
یه چندروز بگذره دیگه نیازی به بیدارکردن نداری خودش گشنش بشه بیدار میشه

چهار پنج ساعت خییلیه برا بچه شش روزه قندش میفته بینی شو پاهاشو ماساژ بده شیرشو بده

پسرا منم هر جفتشون بیدار نمیشدن
هرکاری میکردیم اصلا تا خودشون نمیخاستن بیدار نمیشدن
بعد دیگ دکترا گفتن گشنه بشن بیدار میشن

اره ولی باید خودت سعی کنی بهش شیر بدی هر دوساعت قندش میفته

ن باید بیدار کنی حتما هر دوساعت شیر بدی

سوال های مرتبط