۱۳ پاسخ

من خوردم ت انتقال دوم بازم منفی شدم💔

من نخوردم
ولی سرم زدم

من دارم میخورم این ماه اقدام کردم

فقط مراقب باش پردنیزولون چاق میکنه، چون باعث تجمع آب در بدن میشه،
من یه مدت میخوردم پف کرده بود صورتم،
البته من خود ایمنی نداشتم، مشکل شنوایی داشتم.

من تیرویید کم‌کار و روماتیسم

من خودم دو تا دارم تحت نظرم گفتن دکترم اصلا مشکلی با بارداری مصرف این قرص نداره یعنی این قرصای خودایمنی وارد کیسه جنین نمیشن. تازه شنیده بودم یسریا که بچه زیاد سقط میکردن حتی این قرص رو براشون تجویز میکنن . خیالتون راحت باشه فقط تحت نظر دکتر باشین، علت خود ایمنی و نوع بیماری رو متوجه شین و‌تحت نظر باشین.

لوپوس دارم و پنج سال پیش سر بارداری دومم فعال شد و الان بارداری سومم هست و دارم داروهامو میخورم در بارداری بیماری های خود ایمنی به حالت خنثی میرن یعنی کنترلش راحت تره انشاالله کامل از بین برن راحت بشیم
(یه گوشه از قلبم تا لحظه ای که زندم برای چیزایی که کشیدم به خاطر لوپوس همیشه درد میکنه)

من بعد بارداری سرم میزنم

پرنازمن پرم‌ بیزحمت درخواست بده داشته باشمت

از کی داد این قرص پردنیزولون رو دکتر بهت؟

من سقط مکرر بودم دکتر بهم داده بود. واااای چقدر چاق شده بودم مخصوصا از صورت، متنفر شده بودم از خودم😫😫

ولی دکترم میگفت از جفت عبور نمیکنه

قرص خوبیه
حتی کسایی که سقط مکرر داشتن و مشکل ایمنی ندارن بهشون میدن
اینو بخوری اینبار مثبت میشی خیالت راحت

من خوردم.الان هم میخورم

سوال های مرتبط

مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
(مامی هدیه خدا) (مامی هدیه خدا) قصد بارداری
مامان جوجه قرمز مامان جوجه قرمز هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان مامان کیان هفته هفتم بارداری