خانمای نیشابور کجا الان حلیم میدن

۸ پاسخ

جمعه روستا عبدالله آباد هم شبه هست هم حلیم

ما داریم‌میریم مسجد نبی اکرم

انصار حسین ام میده

تکیه ابوابفضلی

امروز اکثر جاها حلیم میدن
هیئت رضوی توی خیابان عدالت بعد نماز ناهار میدن

وای
ما از مشهد اومدیم بریم روستای سید اباد
دیر رسیدیم تموم شده بود😂

مامانا 👀💛
اگه کوچولوت بدغذاست، تازه غذای کمکی رو شروع کرده یا درگیر یبوست، رفلاکس یا حساسیت شده 😔🍽️

من کنارتونم تا یه برنامه اصولی، خوشمزه و راحت داشته باشید 🥣🍌
و به کانال ایده غذایی ما بپیوندیددر روبیکا

🎁 مشاوره + برنامه یک‌روزه رایگان
فقط کافیه بنویسی: «برنامه رایگان» 👇
پی وی ninifood_artam
کانال ninifoodartam@

🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان آینور🦄🧚🏻‍♀️ مامان آینور🦄🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان آیلین 😍شایلین مامان آیلین 😍شایلین ۱۶ ماهگی
مامان نی نی مامانش مامان نی نی مامانش ۱ سالگی