۷ پاسخ

بله دختر منم حرف ميزنه تو خواب

اره عزیزم منو باباش و داداش رو صدا میزنه یا گاهی دست میزنه ببینه هستم یان

آره عزیزم حتی گاهی قهقهه میزنه

پسرم میگه هادی اسم بابا ش رو میگه ...

اره تازگی‌ها همسرم میگه دایار تو خواب مامان و بابا میگه

اره،تازگی حرف میزنه..
تو خواب گاهی عمشو صدا میزنه...گاهی عزیزجونش رو صدا میزنه..گاهی من و باباش رو😅😅

مامان میگه یا دست میزنه بهم ببینه هستم کنارش یا نه

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی مامان امیرمهدی ۲ سالگی