دو دست میذارم
من ی دست 0تا 3ماه روش نوشته بود خریدم سرهمیه
همونو میبرم دیگه برنمیدارم
من ۲تا صفر و دوتا ۱گذاشتم
من یک دست بردم سایز ۱ چون دخترم درشت بود ۳۸۰۰
وقتی اومدم خونه بردمش حموم لباس خوب پوشیدم بهش که اومدن دیدنش
تو بیمارستان خوب تمیزش نمیکنن
من چهاردست گذاشتم دو دست صفر دو دست یک ببینم کدومش بهش میخوره
من دو دست گذاشتم با ی دست هم اول میپوشم تنش
من دو دست گذاشتم سه روز بیمارستان بودم ولی کلا یه دست تنش بود
دو دست کافیه
من سه چهار دست گذاشتم
من دو دست گذاشتم
دودست یکی سایز ۰یکی ۱
۳ دست بزار
من سه دست گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.