کشیدنی نیس ک جذبیه! بعد میگن ی سال ولی ۶-۷ ماهه جذب میشه اونم اصلا متوجه نمیشی ک هست
ن جذبیع
نه من یکساله عمل کردم چیزی نگفت دکترم
نه همچین چیزی نیس جذبیه بخیه هاش
من هشت سال پیش عمل کردم داخل بینی بخیه جذبیه بیرون بینی کشیدنی فقط به حرف دکترت گوش کن هرکسی یه نیمچه اطلاعاتی داره میخواد یچی بگه
داخل بینی بخیه هاش جذبی هست و خودش بعد ی مدت جذب میشه
ببینم قبل و بعد تو ؟
دخترخواهر شوهرم نکشیده بود بعد یکی دوسال عفونت کرد از داخل بعد رفت کشید
وا مگ میکشن منم نکشیدم الان ده ساله
دیگ تاالان جذب شده
🤣🤣🤣🤣🤣
من دارم ولی نکشیدم الان ۵ ساله دکترم گفت بعد ۵ سال ب مرور جذب میشه ولی بخوای اگ اذیت داره بکشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.