اصلا بینی توی عکس قشنگ نیستا مدل قشنگتر هم هست
خدا اونقدری ک رو دماغ من کار کرد رو بختم کار نکرد 🤣 ای کاش دماغ داشتم اندازه 60ماغ ولی خوشبخت ترین بودم🥲
یکی از ارزوهای محالمه
دکتر من.ازش راضی او.این مدلش عالیه
دور ور ماهم همه عمل کردن
انشالله منم به همین زودی عمل میکنم پیش دکتر شهیاد سامانی
آخه زن بدبخت تا ب خودش میاد شوهر بچه حاملگی بزرگ کردن پوستش کنده میشه پس یه زن خودش چی ب خودش کی برسه آدما فقط یه بار زندگی میکنن پس جوری ک دوس دارید زندگی کنید تمام
عمه من پیش آرش حقیقی عمل کرد خیلی خوب
من پیش دکتر طاهریان عمل کردم اصلا راضی نیستم خواهشا پیش هر کی عمل میکنه طاهریان خط بزن
پ
تو تهران دکتر علی دانشور کارش عالیه جاریم پیشش عمل کرده
من بشدت دنبال دکترم اینستام نیست گیج شدک
من علی اکبری عمل کردم ده ساله ،راضیم
دقیقا منم با حرفت موافقم🤣چن روزه مدام میبینم عمل بینی انجام دادن
دکتر ناصر اعلم ملکی دکتر خوبیه من کاراشو از نزدیک دیدم منطقی بود
دکتر مقدم فرد خوبه
مفرددیگه خودش،عمل نمیکنه میده دستیار منم موندم چندمیگیره کامران اکرمی؟
منم اومدم ویزیت بشم که عمل کنم
دکتر حقیقی کرج
و دکتر ذکایی و طاهری و شفیقیان و فرزام و دارم تحقیق میکنم
البته چندتا کار دکتر باستانی هم دیدم خیلی عالی بود
من که عمل نکردم.
دوستام از آرش حقیقی تو کرج راضی بودن.
یه دوستام هم دکتر ابیانه تهران راضی بودن
عزیزم به نظرم کارهای دکتر حمیدرضا نوری رو هم ببین طبیعی هستش خیلی خوبه
دکتر علی جعفری هفتخوانی
راضی بودم ولی دو هفته بعد عمل باردار شدم ی مقدار فرمش بهم ریخت
همه عاشق این مدلن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.