من ما بی بی گرفتم قیمت قدیم داشت داد ۲۳۰
ولی گف قیمت جدیدش شده ۳۵۰
من مالوچسکا میگیرم 385بود
من مایبیبی میگیرم ولی قیمتشو نمیدونم
فیروز عالیه بوی خوبی هم میده پاک کنندگیشم خوب بود لکه ها رو میبره حدود 300 یا 400 تومنه
مای بی بی فک کنم ۳۰۰
من فیروز میگیرم حدود ۳۰۰ یا ۴۰۰
اکتیو فک کنم۴۵۰
من پینو نمیدونم چقد شده
من فیروز میگیرم 399
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.