۹ پاسخ

من ما بی بی گرفتم قیمت قدیم داشت داد ۲۳۰
ولی گف قیمت جدیدش شده ۳۵۰

من مالوچسکا میگیرم 385بود

من مای‌بی‌بی میگیرم ولی قیمتشو نمیدونم

فیروز عالیه بوی خوبی هم میده پاک کنندگیشم خوب بود لکه ها رو میبره حدود 300 یا 400 تومنه

مای بی بی فک کنم ۳۰۰

من فیروز میگیرم حدود ۳۰۰ یا ۴۰۰

اکتیو فک کنم۴۵۰

من پینو نمیدونم چقد شده

من فیروز میگیرم 399

سوال های مرتبط

مامان بردیا مامان بردیا ۱۵ ماهگی