خانما قیمه و شکر پلو میتونم بخورم تو ۶ هفته

۲ پاسخ

اره بخورنوش جون

وای گفتی دلم خواست😋😋
بخور اشکالی نداره زیاد نخور
ادویه گرم توش زیاد داره

سوال های مرتبط

مامان ِ جوجو مامان ِ جوجو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان گوجه سبز🤤👶🏻 مامان گوجه سبز🤤👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۷ ماهگی
مامان نفس هاي مامان مامان نفس هاي مامان هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نویان 😘🥰 مامان نویان 😘🥰 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری