من که آب معمولی خودمون را از خیلی وقت پیش بهش میدم
من یکسالگی دارم آب لوله میدم ولی مال ما تصفیه هست
بنظرمتا فصل سرما ادامه بده الان هوا گرمه احتمال آلودگی آب بیشتره
من خیلی وقته لوله میدم
والا ما از سالگی ب بعد آب لوله کشی دادیم
من تا تقریبا دوسال دادم هرچی بدی به نفع خود بچس آب لوله خوب نیست
برای آب خوردن که من خیلی وقته اب شیر رو میدم از یکسالگی مشکلی نداره ولی بزای شیرخشک همون جوشیده ولرم بهتره
آب جوشیده هم زیادیش خوب نیس املاح آب از بین میره
من آب شير ميدم خيلي وقته
من دیگه آز آبسردکن یخچال که تصفیه کن داره آب میدم
اب لوله منضورت همون تصفیه شده؟ مگ تاالان میجوشونی براش من خیلی وقته جوشیده نمیدم
از یکسالگی
والا یه باکس آب ماجان داشتیم
دیگه لب نمیزنه میگه باید از بطری بدی
دارم همه ماجانارو خودم میخورم😂
من از یکسالگی آب تصفیه میدم دیگع جوشیده نمیدم
من ک فعلا میجوشونم
ب شیر خشکش ک اب جوشیده حتما بده، ولی برا خوردن اب لوله اشکال نداره
من از ۸ ماهگی میدم😐
منکه آب تصفیه از شیر میدم
براشیرش ک من کلا جوشیده میدم
معمولی بخواد بخوره اب تصفیه میدم بهش
تا حدود ۱سالگی بزا ابجوشیده بخوره بعدش کم کم از آب شیر هم بده
تا ۲ سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.