کسی با وزن کم بچه تو هفته های پایین تر از ۳۸ زایمان طبیعی کرده؟؟

۱ پاسخ

چرا انقدر بخودت استرس میدی عزیزم بخداا اصلا چیزی نیست دختر عمه ام با بچه ۲کیلو طبیعی زایمام کرد ۳۷هفته ن دستگاه رفت ن چیزی بچش انقدر تپله الان بیااااا ببینش

سوال های مرتبط