۲ پاسخ

آره ویروسه معده درد و اسهال و استفراغ شدشدید منم هفته پیش گرفتم

یکم پودرآویشن بردار یه کمی بهش آب بزن ک بتونی با دستت گردش کنی بعد بذار یکم خشک بشه بعد مثل قرص قورت بده آب بخور ،یا عرق زنیان بخور معدتو آروم میکنه

سوال های مرتبط