۵ پاسخ

عزیزم سینه رو از دهنش نکشیدی که ؟ اونوقت نمیتونه دیگه بگیره سینه زو

بهش پستونک بده. اگه دل‌درد باشه آرومش میکنه

بعد از شیر بیست دقیقه تو بغل ب حالت آروغ گیری نگه دار آروغ خیلی مهمه نگیری همینجوری میشه ولی در کل نوزاد همینه عزیزم تا شیش ماهگی بهتر میشن

سلام عزیزم نفخ هس اون تا نفخش نگیری نمیتونه راحت بخوره چن روزس؟

شاید دهانش له شده یا کولیک داره ببرش دکتر

سوال های مرتبط